A General Optica utilitzem galetes pròpies i de tercers per fer anàlisis de l’ús i el mesuratge del nostre web a fi de millorar els serveis que t'oferim i que tinguis la millor experiència possible. Pots obtenir més informació aquí.
Les botigues estan obertes?
Sí. Tots els nostres centres estan oberts. Tens 300 centres General Optica a la teva disposició. Consulta aquí l’horari de la teva botiga General Optica habitual https://www.generaloptica.es/ca/botigues.
Em cal un document per justificar la meva visita a General Optica donada la situació de la meva localitat. En teniu algun?
En el cas de que la teva localitat ho precisi per les limitacions en la mobilitat, per a la teva tranquil·litat, hem habilitat un document perquè puguis informar les autoritats de la teva visita a General Optica. Et convidem a descarregar-te aquest document, emplenar-lo amb les teves dades i imprimir-lo o portar-lo al mòbil quan vinguis a visitar-nos.
Puc venir als vostres centres en qualsevol franja horària?
Els nostres centres General Optica tenen un horari d’obertura ampli perquè puguis venir en la franja horària que més et convingui. Pots consultar l’horari específic del teu centre General Optica habitual aquí https://www.generaloptica.es/ca/botigues.
Vine a veure’ns al centre General Optica que tinguis més a prop o demana hora còmodament a través del nostre gestor de cites en línia o al nostre Servei d'Atenció al Client 900 626 626.
És necessari demanar cita per acudir a un centre de General Optica?
T’atendrem amb molt de gust al teu centre General Optica habitual. Si t’ho estimes més, pots demanar hora còmodament a través del nostre gestor de cites en línia o al nostre Servei d'Atenció al Client 900 626 626.
Quines mesures de protecció sanitària prendreu a la botiga?
Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries, en els nostres centres apliquem totes les mesures de protecció necessàries per a la cura de la teva salut visual i auditiva i la dels nostres professionals. Així mateix, complim estrictes polítiques de neteja i desinfecció dels espais i equipaments.
Estem preparats per rebre la teva visita! Si vols conèixer més detall, clica aquí https://www.generaloptica.es/ca/ens-alegra-tornar-te-a-veure/seguretat_visites
He de venir amb mascareta i guants?
Un cop estiguis dins del teu centre General Optica t'oferirem totes les mesures de protecció necessàries perquè la teva visita sigui el més segura, com ara guants, màscares o gel desinfectant. D'aquesta manera, et protegim i ens protegim.
¿Es pot pagar en efectiu?
Sí, als nostres centres permetem el pagament en efectiu, però recomanem que, en la mesura en què es pugui, es faci servir la targeta com a mitjà de pagament com a mesura preventiva.
Soc client habitual i necessito renovar les lentilles
En el cas que t'hagis quedat sense lents de contacte o necessitis la teva solució de manteniment, els nostres centres General Optica podran oferir-te una reposició.
Visita el teu centre General Optica habitual o, si t’ho estimes més, demana cita prèvia i tria la franja horària que et vagi millor. Pots demanar hora còmodament a través del nostre gestor de cites en línia a través de de "Lents de contacte" o al nostre Servei d'Atenció al Client 900.626.626.
Sóc client habitual i necessito piles per als meus audiòfons.
En cas que t’hagis quedat sense piles per als audiòfons, els nostres centres General Optica te’n podran oferir la reposició.
Visita el teu centre General Optica habitual o, si t’ho estimes més, demana cita prèvia i tria la franja horària que et vagi millor. Pots demanar hora còmodament a través del nostre gestor de cites en línia a través de de "Revisió auditiva" o al nostre Servei d'Atenció al Client 900.626.626.
Per a casos en els que no pugues desplaçar als nostres centres, et recomanem truquis a el telèfon del teu centre General Optica habitual per coordinar una possible solució.
Sóc client habitual i se m'han trencat les ulleres.
Vine a veure’ns o contacta amb el teu centre General Optica habitual i podrem trobar-hi una solució.
He notat una pèrdua de capacitat visual durant els dies de confinament, puc venir a revisar-me la vista?
És normal que, en aquests dies a casa, hagis pogut desgastar la vista més del que és habitual per la falta d'aire lliure i pel consum excessiu de pantalles digitals. Però no et preocupis, el nostre equip d'òptics-optometristes, estarà encantat de realitzar-te una revisió visual en un dels nostres centres General Optica.
Demana cita per a la teva revisió de la vista des del nostre gestor de cites en línia o al nostre Servei d'Atenció al Client 900 626 626.
Puc venir a fer-me una revisió de l'oïda?
Estem preparats per fer-ho! El nostre equip d’audioprotètics disposa de totes les mesures de protecció necessàries per poder-te fer una revisió auditiva sense compromís.
Demana cita per a la teva revisió de la vista des del nostre gestor de cites en línia o al nostre Servei d'Atenció al Client 900 626 626.
Necessito unes ulleres graduades o de sol noves, puc venir a comprar-les?
És clar! Tot el nostre assortiment d'ulleres ha estat totalment desinfectat abans de la reobertura dels nostres centres. A més, cada vegada que un client es provi una ullera a botiga seguirem estrictes protocols de neteja per assegurar que es mantenen en perfecte estat de neteja.
Et convidem a que descobreixis nostre catàleg online d'ulleres i ulleres de sol. Tenim les últimes tendències i les millors promocions per renovar les teves ulleres et surti a el millor preu!
A més, ara, si necessites unes ulleres de sol noves pots demanar-les a la nostra botiga on-line www.generaloptica.es
Tenia una cita prevista en una de les vostres botigues durant els dies de confinament, què he de fer per reprogramar-la?
No t’amoïnis. Pots tornar a demanar hora a través del gestor de cites en línia o des del nostre Servei d'Atenció al Client 900 626 626.
Puc recollir una comanda que vaig realitzar en un centre General Optica abans del confinament?
Si encara tens una comanda pendent de recollir, pots trucar directament al centre General Optica on vas fer la compra per coordinar amb el nostre equip de la botiga el millor horari perquè puguis passar a recollir-la.
M’ha caducat la garantia durant els dies de confinament. Què he de fer?
No t’amoïnis. Hem ampliat els terminis de garantia perquè en puguis fer ús ara que hem reobert els centres. El nostre objectiu és garantir la màxima satisfacció dels clients amb els productes que adquireixin a General Optica.
M’ha caducat la targeta Privilege durant els dies de confinament. Què he de fer?
No t’amoïnis. Hem ampliat els terminis perquè puguis renovar sense problemes la targeta Privilege i te’n puguis tornar a beneficiar. També et recordem que, si vols, quan s’acosti la data de caducitat de la targeta la pots renovar gratuïtament a www.generaloptica.es El nostre objectiu és garantir la màxima satisfacció dels clients amb els productes que adquireixin a General Optica.
Em correspon un xec Privilege que caduca el 31/7. Fins a quan el podré fer servir?
No t’amoïnis, perquè avisarem els clients de la nova data de vigència i tindràs més temps per poder-te’n beneficiar. El nostre objectiu és garantir la màxima satisfacció dels clients.
En el cas que t'hagi quedat algun dubte, pots contactar amb nosaltres al 900 626 626 o [email protected] remetent la teva consulta.
- Ens alegra tornar-te a veure
- Centres oberts
- Atenció al client
- Serveis generals
- Seguretat visites
- Preguntes Freqüents Covid19