













Compartir producte

Compartir producte

Compartir producte

Compartir producte

Compartir producte

Compartir producte

Compartir producte

Compartir producte

DTO19,95 €27,72 €
Compartir producte

Com m’hi subscric per primera vegada?
És molt fàcil. Pots iniciar la subscripció de Lentilles Non-Stop al nostre web, a la major part dels nostres centres General Optica o a través del telèfon 900 626 626. Només hauràs de seleccionar les lentilles a les quals et vulguis subscriure, indicar la graduació i el tipus de subscripció, i triar la quantitat de lentilles que vols que t’enviem trimestralment. Quan t’hagis subscrit, et facilitarem una contrasenya perquè puguis accedir amb el teu e-mail a l’àrea privada web i fer totes les gestions relatives a la subscripció de manera àgil i senzilla.
Com funciona la subscripció?
Quan t’hagis subscrit, et farem arribar el primer kit de lentilles i cada 3 mesos t’enviarem el kit trimestral amb les lentilles a l’adreça que ens indiquis perquè no te’n quedis sense quan més les necessites. Tramitarem el primer pagament de la subscripció en el moment en què et donis d’alta, i per fer-t’ho fàcil, podràs pagar mes a mes en còmodes quotes.
Necessito modificar l’adreça d’enviament on es lliuraran les lentilles, com ho faig?
Cada vegada que fem l’enviament del kit trimestral, uns dies abans ens posarem en contacte amb tu per e-mail indicant-te l’adreça de lliurament prevista i la data d’enviament estimada. Si necessites fer qualsevol canvi d’adreça, el pots gestionar, durant els 7 dies posteriors a la recepció de l’e-mail de recordatori, des de l’àrea privada web, trucant-nos al 900 626 626 o contactant amb el teu centre General Optica habitual.
A quines lentilles em puc subscriure?
A General Optica tenim un ampli catàleg de solucions personalitzades de lentilles mensuals i diàries de les nostres marques Freelens i Daily, disponibles en una àmplia gamma de graduacions, a les quals et podràs subscriure si tens miopia, hipermetropia o astigmatisme. En el cas de les lentilles mensuals, també podràs afegir a la subscripció la nostra solució de manteniment Multigop més idònia per a les lentilles. Pots explorar la selecció de lents de contracte disponibles per a subscripció aquí.
No faig servir lentilles cada dia, em puc subscriure igualment a Lentilles Non-Stop?
Sí! No cal que facis servir lents de contacte cada dia, ja que tindràs l’opció de triar quantes lentilles vols que et lliurem. Per exemple, podries demanar 30 parells de lentilles diàries d’un sol ús que es lliuraran cada 3 mesos, cosa que suposa una mitjana de 10 parells de lentilles d’un sol ús per fer-les servir durant un mes.
Ara mateix tinc lentilles de sobres de comandes anteriors, puc pausar la subscripció?
És clar, podràs pausar la subscripció abans que iniciem la preparació del kit trimestral següent. Podràs fer-ho fàcilment des de l’àrea privada web clicant PAUSAR SUBSCRIPCIÓ dins de la secció “Les meves subscripcions”, al teu centre General Optica o trucant al 900 626 626.
Pausarem l’enviament següent un mes sempre que ho necessitis i el reactivarem de manera automàtica quan s’acabi el període de pausa.
Recorda que, encara que pausem els cobraments en aquest període de pausa relatius al kit trimestral següent, seguirem cursant els cobraments mensuals relatius a l’enviament anterior.
M’ha canviat la graduació, puc actualitzar les dades de les lentilles de la subscripció?
Cap problema! Pots modificar la graduació de les lentilles (o fins i tot modificar les lentilles que fas servir) des de l’àrea privada web, a la botiga o trucant-nos al 900 626 626. Prendrem nota del canvi i el modificarem per a l’enviament següent del kit trimestral. Recorda’t de fer el canvi abans que comencem a tramitar l’enviament del kit. Com a màxim, tindràs un termini de 7 dies després de rebre l’e-mail de recordatori de l’enviament.
Si el canvi de graduació o de lentilles implica una variació en el preu de la quota mensual, l’actualitzarem sense que hagis de fer res.
I no t’oblidis que, com a membre de la subscripció Non-Stop, tens accés al nostre Servei Visual Personalitzat amb el qual cada any et podràs fer una revisió visual completa als centres General Optica. A més, et beneficiaràs d’una revisió anual de les lentilles totalment gratuïta per tenir la graduació de les lentilles sempre actualitzada. Pots reservar una cita aquí.
M’he donat d’alta, però no sé si el servei de subscripció de lentilles és per a mi.
Entrar a formar part de Lentilles Non-Stop té molts avantatges, però si t’has adherit a la subscripció i, finalment, la vols cancel·lar, ho podràs fer sense compromís. Només hauràs de trucar al telèfon gratuït 900 626 626 o anar al centre General Optica que tinguis més a prop per tramitar la cancel·lació. Donarem de baixa la subscripció i deixaràs de tenir accés als avantatges associats de Non-Stop.
Recorda que, encara que cancel·lis la subscripció seguirem cursant els cobraments mensuals relatius a les lentilles de l’enviament anterior.
Necessito modificar les dades de pagament, com ho faig?
Pots modificar el número de targeta de crèdit/dèbit en què es fa el cobrament de la subscripció des de l’àrea privada web, a la botiga o trucant al nostre Servei d’Atenció al Client. Per garantir la teva seguretat, t’enviarem un SMS al mòbil amb un codi per verificar la targeta de pagament. Si hi hagués qualsevol incidència mb el cobrament mensual d’alguna de les quotes, contactaríem amb tu per e-mail per restablir la situació. Així mateix, si hi hagués qualsevol actualització del preu de les lentilles al qual estàs inscrit, modificaríem la quota mensual en línia amb aquesta actualització i t’informaríem del canvi per e-mail.
Hi ha cap descompte en les lentilles per subscripció?
Sí, General Optica ofereix un 20 % de descompte en lents de contacte per a subscriptors del servei Lentilles Non-Stop.
Quins avantatges aconsegueixo si m’adhereixo a la subscripció Non-Stop?
Amb la subscripció a Lentilles Non-Stop tot són avantatges!
No tan sols t’assegures de tenir les lents de contacte sempre a punt, sinó que t’estalvies desplaçaments i gestions.
T’oblides de recollir les lentilles, perquè cada 3 mesos et farem arribar gratuïtament a casa o al lloc que ens indiquis el kit trimestral de lentilles.
Pots modificar, pausar o cancel·lar la subscripció quan et calgui.
Et beneficiaràs de descomptes i un estalvi exclusiu. Sempre tindràs un 20 % de descompte en les lentilles per subscripció.
Entres a formar part gratuïtament del Programa Privilege (valorat en 18 €) que et dona accés a promocions especials, garanties ampliades... A més, rebràs anualment un xec regal equivalent al 8 % de la subscripció i de les compres a General Optica de l’any anterior que podràs fer servir per adquirir qualsevol dels nostres productes (no bescanviables en la mateixa subscripció pel fet de ser un pagament recurrent). En el cas que ja no formessis part del programa Privilege abans de subscriure’t a Lentilles Non-Stop, tindràs accés gratuït a la renovació de la Targeta Privilege per a tu i tots els teus beneficiaris mentre la subscripció Non-Stop estigui activa.
Accedeixes gratuïtament al nostre Servei Visual Personalitzat, amb el qual tindràs una revisió de la vista en profunditat a l’any i una revisió completa de les lentilles totalment gratuïta. A més, podràs contactar amb el nostre equip òptic a la botiga sempre que ho necessitis.
Si decideixes cancel·lar la subscripció a Lentilles Non-Stop deixaràs de tenir accés a tots els avantatges que ofereix aquest servei, tret dels avantatges exclusius associats al Programa Privilege, que tindrà una vigència de 3 anys des de l’alta de la subscripció.
Soc menor d’edat, em puc subscriure a Lentilles Non-Stop?
A General Optica estem compromesos amb la seguretat de les dades dels menors d’edat. Per això, si ets menor de 16 anys i et vols subscriure a Lentilles Non-Stop et demanem que t’acostis a un dels nostres centres General Optica amb el teu tutor legal (pare, mare…) i el nostre equip podrà gestionar la subscripció amb l’aprovació prèvia del tutor.